About Me

My photo
" Dengan nama Allah yang tiada dimudaratkan sesuatu apapun dengan namaNya sama ada di bumi dan di langit dan Dialah Maha Mendengar dan Maha Mengetahui"

Sunday, October 31, 2010

Apsal aku malas sangat arini???

Untuk pengetahuan korang, arini aku malas sangat nak keje. xtau kenapa. malas sangat2. xpenah plak aku rasa semalas macam ni. Kenapa dengan aku pun aku xtau. Tapi yang pasti aku memang malas sangat-sangat. 
Kalau korang ada ubat / cara untuk mengatasi masalah malas aku ni, tolonglah bagitau or share dengan aku. Tolonglah yerr..

Aku xnak ler, malas aku ni berterusan sampai bila-bila. harap-harap, malas aku ni sampai tengahari ni jer. Minta-minta petang karang dah ok. Kalau penyakit malas aku berlanjutan sampai petang, mau malam karang aku makan kat kedai jer. Yang aku hairannya kenapa aku jadi macam ni. Xpenah-penah pun aku rasa semalas macam ni. Pertukaran angin ker???

Tapi angin apa??? pelik nih!! tolonglah aku......


                                                          new waja lancer

                                                          New waja lancer



 
** Dari telinga jatuh ke hati, itu wanita, mudah terpesona dengan apa yang didengarinya. Akibatnya, sering tertipu antara pujian hakiki dan tipu helah perangkap. Dari mata jatuh ke hati, itu lelaki, mudah terpesona dengan apa yang dilihatnya, hingga kerap terkeliru antara indah hakiki & palsu. Justeru, wanita perlu berhati2 dgn ucapan indah yg didengarinya, lelaki perlu menjaga pandangannya.

No comments:

Post a Comment