About Me

My photo
" Dengan nama Allah yang tiada dimudaratkan sesuatu apapun dengan namaNya sama ada di bumi dan di langit dan Dialah Maha Mendengar dan Maha Mengetahui"

Tuesday, October 26, 2010

Aku Benci Dia

Salam..

Ntah kenapa tetiba bila ingat orang tu, aku rasa benci sangat. tapi bila aku bersemuka dengan dia, lain plak jadinya. benci tu tetiba plak hilang. Tapi sekarang ni memang aku benci dia. benci sangat-sangat!!!. kalau otak aku macam CPU ni, mau jer aku "delete" terus sume tentang dia. dah maleh aku nak ingat dia. kalau boleh aku x mau dia hadir dalam hidupku walaupun sesaat. aku benci dia sangat-sangat!! Ya Allah, tolonglah aku lupakan dia. Tolonglah aku Ya Allah. 



Kekadang hidup ni tampak sempurna walaupun disebaliknya nampak tidak sempurna. Hakikatnya aku nak ia nampak sempurna buat diriku dan keluargaku. Arini berita yang ku khabarkan buat suamiku membuatkan dia gembira teramat sangat tetapi aku plak yang kerisauan coz ..... adehhh, tersilap perkiraan. kata pandai sangat. Oddo yer!! ishhhh.. apa-apa pun alhamdulillah. moga segalanya berjalan dengan lancar dan sempurna serta diredhaiNYA. Amin..

No comments:

Post a Comment