About Me

My photo
" Dengan nama Allah yang tiada dimudaratkan sesuatu apapun dengan namaNya sama ada di bumi dan di langit dan Dialah Maha Mendengar dan Maha Mengetahui"

Monday, October 18, 2010

lalalala..


Alhamdulillah, pagi ni sampai awal coz malam tadi tdo lena. anak kecikku dah xjadi burung hantu. Alhamdulillah. Syukur padaNya. Dah 3 malam sebelum tu anak kecilku tdo lewat. Nasib baik mataku xjadi mcm mata panda gara-gara tdo lewat @ berjaga malam.

Sampai je kat office terus aku naik atas nak jumpa dengan arkitek Cik Hidayah untuk serahkan report yang perlu dibaiki untuk rujukan mesyuarat petang karang. huhuhu.. Yang xbestnya, bos suh aku masuk sekali mesyuarat petang karang. Malehnya rasa... Bila aku naik tingkat atas, arkitek yang aku nak jumpa tu belum lagi sampai. So, aku pun tunggulah sekejap. Oleh sebab lambat sangat, aku pun amik kesempatan kuar breakfast dengan arkitek lain (k. dilia & K. shu) dulu. hehhehee.. Dah lama xmakan kat mara semenjak best friend xde. hehhee.. 
Pagi  ni sempat la breakfast makan nasi lemak n air teh ais. uhh, lama xbreakfast dengan teh ais. Sebenarnya berat juga hati ni nak minum ais pagi2 tetapi disebabkan tengok teh ais orang lain macam sedap je, terpaksalah order. Bestnya dapat minum teh ais pagi-pagi tapi xmau la amalkan selalu. hehhe..

Tengah hari xtau nak buat apa lagi, sama ada lunch or not. rasa macam maleh nak lunch coz pagi tadi dah makan. xkan nak makan heavy lagi kot. huhuu.. 
Adehh..



No comments:

Post a Comment