About Me

My photo
" Dengan nama Allah yang tiada dimudaratkan sesuatu apapun dengan namaNya sama ada di bumi dan di langit dan Dialah Maha Mendengar dan Maha Mengetahui"

Monday, October 11, 2010

reunion pertama

8 oktober 2010 at food court,sogo, kl..

Alkisahnya begini...

Semasa aku dan kawan aku yg sorang ni sampai kat food court tu, aku terus tercari-cari kengkawanku yang lain yang sudah lama tiba di sini. Tetiba aku terpandang manusia melambai ke arah kami. Aku dengan slumber terus menonong ke arah manusia yang melambai tadi tanpa menghiraukan sahabatku  sorang tu. Mataku mengesahkan yang melambai itu adalah kengkawan yang dah lama menunggu itu. Tetiba bila dah dekat dengan orang yang lambai tadi, baru aku sedar dan perasan bahawa manusia yang melambai tadi bukanlah sahabatku. Patut ler aku tengok manusia itu memandang semacam je ke arah aku. Kan dah termalu aku kat situ. Bila aku paling kat belakang, sahabat-sahabatku tadi dah senak perut gelakkan aku. Aduhai, malunya aku.... Adehhh!! Taubat xbuat lagi macam tu.. No More Menonong macam tu lagi. huhuhu

       Aku & Rahimah Abas. (Org Perak)

Ziana & Maizatul (Org Terengganu)

senyuman menggoda sahabat-sahabatku..



thanks sis 4 coming n  c me...


luv u all.

No comments:

Post a Comment