About Me

My photo
" Dengan nama Allah yang tiada dimudaratkan sesuatu apapun dengan namaNya sama ada di bumi dan di langit dan Dialah Maha Mendengar dan Maha Mengetahui"

Wednesday, September 26, 2012

Geram

Assalam dan selamat pagi,

Arini nak merapu dan membebel banyak-banyak. Sakit hati betul... Di Saat bos nak pindah, boleh plak fail TNA bos hilang. Dah puas mencari , xjuga jumpa. Fail setebal macam tu pun leh hilang ker??. Macam tu??? Aku pulak yang kena bertanggungjawab. Padahal bukan salah aku pun....Aku tersangat STRESSSS skrg ni!!!!

Turun naik aku mencari tapi xjuga jumpa. Last sekali bos aku warning aku. Bagi aku tempoh sebulan untuk siapkan fail TNA baru dia selama 3 tahun!!!!!!. PErghhhhhh, macam aku yang menghilangkan fail dia.... Sekarang ni rasa macam nak buang segala mak nenek yang ada atas meja aku ni. Nak baling- baling nak lepaskan geram aku.  Yang peliknya, selalu aku amik sendiri surat/fail selepas pengarah sign. Ni x, ada plak opis boy yang tolong collect. Bila tanya memang dia amik. Salah aku sebab xkol bhgn latihan tanya dah sampai ke blom masa tu. So, bila skrg ni nak pkai, tetiba xde plak fail tu. Macam HARAM je.. Aku betoi2 tension ni..........................!!!!

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! bodoh!!!
Geramnyer akuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Bila dah hilang, masing2 xnak ngaku plak.......................
Ishhhhhh, sememangnyer aku geram...............
Bodoh!! bodoh!!!!bodoh!!!!bodoh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




 Cuba korang layan buat benda ni dl sementara aku nak lepaskan geram aku nih!! TQ

No comments:

Post a Comment