About Me

My photo
" Dengan nama Allah yang tiada dimudaratkan sesuatu apapun dengan namaNya sama ada di bumi dan di langit dan Dialah Maha Mendengar dan Maha Mengetahui"

Tuesday, July 27, 2010

25 Julai 2010 at 43, jalan nilai impian 3, nilai..

Kenduri kahwin anak bos aku, Syaza + Rashid di Nilai Impian, Nilai, Negeri Sembilan.
......................................................................................... 

Syaza + Rashid
(Kedua2 mempelai ini masih lagi belajar dalam bidang politik (kalautaksalah) di US)

Keluarga bos aku, Zan Fatimah Bt Maon

Ketibaan para penyambut tetamu


Tq to  my darling coz sudi hantar aku ke Nilai walaupun dia demam.
tq so much darling..


Para penyambut tetamu dibenarkan makan awal coz sekejap lg
nak jalankan tugas. hehhe..


kenapa aku pejam mata nih??? pic jd hambar sebabkan aku... sori


sesi bergambar bersama penyambut tetamu daripada JKR Cawangan Arkitek


Lagi n lagi..


anak + menantu bos aku
(Wawan + Wani)
(Syaza + Rashid)

No comments:

Post a Comment