About Me

My photo
" Dengan nama Allah yang tiada dimudaratkan sesuatu apapun dengan namaNya sama ada di bumi dan di langit dan Dialah Maha Mendengar dan Maha Mengetahui"

Sunday, November 14, 2010

i'm moody

ikhlas aku cakap, aku xtau apa yang terjadi pada aku. semua orang cakap aku lain macam sekarang. bagi aku biasa jer tapi sedikit moody. tension ler sikit bila orang cakap macam tu. kalau senyum pun orang leh nampak ikhlas or tak senyum tu. Tension tau...

sememangnya aku moody. mak aku pun heran. aku pun xtau sebab apa. macamana nak buat bagi gumbira ek?? sesapa ada ilmu tentang tu tak? kekadang maleh nak menjawab dengan orang bila tanya bab-bab ni. sebab aku pun xtau kenapa jadi macam ni. so, sesapa yang terbaca blog aku ni n kenal sapa aku, tolonglah jangan tanya sebab munasabab kenapa aku jadi macam ni. selera makan aku pun kurang. huhuhu.. aku pun xminta jadi macam ni. sedih!!

Lagi sedih bila ada orang tuduh aku ada skandal dengan suami orang. main tembak jer. ingatkan aku sorang jer yang terkena tapi ada lagi mangsa dia yang terkena. kecian dengan perempuan tu. ingat aku nak sangat dengan suami dia tu???? ingat aku heran sangat dengan suami dia tu??? aku pun dah kawen sis. jangan nak tuduh sebarangan jer. janji mau jumpa aku, mananya batang hidung ko sis. aku pun teringin sangat nak berjumpa dengan ko sis. kecian aku dengan ko. terlalu prejudis n optimis dengan lelaki itu. teramat kecian....!!!! last-last ko yang senyap sis. sanggup ko tepon aku malam tu semata-mata nak tanya pasal ni. bila aku tanya siapa husband ko, ko xnak bgtau. Y???? did i know ur husband??? sakit tau bila orang tuduh macam tu. last sekali aku dapat tau sape lelaki yang tersangat digilai perempuan itu. hehehe.. kelakarlah plak kan!!
kalau aku belum kawen pun, aku xkan amik lelaki tu sebagai suamiku. becoz not my taste. bukan bongkak, tapi memang aku xde perasaan pun terhadap lelaki itu. tapi yang peliknya, bila aku tanya lelaki itu, lelaki itu kata blum kawen tapi kenapa perempuan tu cakap suami dia. lantaklah korang. aku xnak masuk campur n jangan babitkan aku dalam hal korang. aku dah berfamily. tapi apapun aku minta sangat perempuan tu datang jumpa aku. aku harap-harap sangat....

sekian.

No comments:

Post a Comment