About Me

My photo
" Dengan nama Allah yang tiada dimudaratkan sesuatu apapun dengan namaNya sama ada di bumi dan di langit dan Dialah Maha Mendengar dan Maha Mengetahui"

Friday, October 14, 2011

I'm Back

yuhuuu, I'm Back.

Sebab dah lama bercuti (3 bulan) rasanya malas nak koje. maleh sangat. koje-koje kat pejabat pun banyak yang dah lupa. tapi bila 1st koje, rasa bersemangat giler nak keje. itu namanya semangat baru. hihii... syukur.
tapi yang xtahannya, banyak la plak borang baru dikeluarkan oleh pihak pentadbiran. bila dah summit borang ke admin untuk claim, katanya dah xpakai borang ni lagi. gunapakai borang baru. bila tanya start bilanya. katanya, sebelum awak cuti. poyo jek. last claim aku hantar aku guna borang lama. nak tengok bukti boleh. memang tiap-tiap bulan aku simpan 1 salinan dalam fail bos aku. semuanya nak salahkan aku. ishhh.. tensionnn!!
dah ler, sekarang ni banyak sangat perkara yang aku asyik lupa.(Lupa ingatan). nak kata makan semut, xde plaknyer coz semut xde kat umah. alhamdulilah sbb semut xde. nak kata makan kepala ikan plak, lagilah xde. sbb jarang sgt goreng ikan ni. sebabnya anak-anak xgemar makan ikan. asyik nak makan udang je. muka pun dah nak serupa udang. huhuhuh.... ari-ari sambal udang.
Banyak sangat dah ketinggalan isu-isu semasa pejabat nih. hehehe...
dan banyak juga pertukaran yang dah berlaku terutama untuk unit aku ini.huhuhu.. kecian benor tengok. kurangnya pekerja sokongan. kerja bertimbun-timbun, orang yang buatnya pula ada 2 tangan dan 2 kaki je. macamana nak buat tu??sedih benor kawe tengok...
apapun aku dah rajin keje.. alhamdulillah.


                        -peace no war!!!-

2 comments:

  1. selamat kembali...baby sihat???

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah, sihat. hehehe.. kita da 3 tau. bila mau tambah??

    ReplyDelete